INTE VARIT AKTIV


Har inte suttit vid datan + att när jag åkte till mamma i fredags glömde jag laddaren, men nu har jag den!
Har fortfarande inte lagt upp bilder från ystad, men det kommer promise, glömde att säga när jag var i ystad fick jag några nya vänner en är jag jätte bra vän med idag och träffade även en gammal vän som jag ej sätt på fem år då med..Ni har inte fått bilder från  fotorundan med min kärevän Emelie heller men två bilder från det kommer upp imorgon.
 
 
Kan ta och berätta lite om det senaste tiden .
förra veckan jobbade jag tre dagar, umgicks även med mina smågrannar och träffade även en kär vän som heter fia då med, vi hade grymt kul. Sen hela lördag-söndag sov jag hos min bästavän Alice, och på söndagen så var vi vid en sjö med ett gäng härliga människor .Grymt kul var det ! Igår hade jag min näst sista jobbdag, och efter det var jag med några nära vänner och äntligen har allsången här satt igång igår kändes det äntligen som sommar och sommarlov, träffade även ett helt gäng andra vänner med där . Älskar dom kvällarna i parken med massa folk och allsång. Idag var jag ledig och har varit hemma hela dagen för det mesta. Imon är jag också ledig då ska jag vara med min älskade Felicia får se vad vi hittar på.Och på torsdag har jag min sista jobbdag och då ska jag också ut och äta med mina jobbakompisar.Det var jag hade att säga så länge. Ha det bra!
Kommentarer
Postat av: Madeleine - Med den stora drömmen ♥

Hej, dagen har varit okej! Själv då?
Kram kram :)

2012-07-03 - 23:07:29
URL: http://missnock.blogg.se
Postat av: Carolina

ja verkligen :D
kram

2012-07-04 - 09:38:39
URL: http://rolina.blogg.se
Postat av: Nicolina

Sv. ja, verkligen :) Vad händer i dag då?

2012-07-04 - 10:07:32
URL: http://nicolinaforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0