SVAR FRÅN FRÅGESTUDEN!


Vad är din favorit färg?
Blå och grön och vit.

Favorit blogg?
Mina vänners såklart.

Bästisar?
Jag har många olika, man ska inte fastna
för en , tänk så blir man ovänner någon gång
så står man där helt ensam.Kan säga några namn:
jessica,nathalie,ellen och linnea.

Vad är ditt favorit plagg?
Leggings och mjukis.

Hade du opererat dig om du fått?
Nej det hade jag inte gjort. man ska vara den man föddes som.

Fokis eller kissies?
Foki helt klart.

Favorit chips?
Dill och utan smak.

Vad är det viktigaste på en kille?
Det är absolut inte håret eller leendet eller ögonen
det är personligheten.

Varför började du blogga?
Jag älskar att skriva och dela med mig av saker.

Vart är du ifrån?
Jag är från sverige.

Vad är en bästavän för dig?
En bästavän för mig är en man kan lita på i alla lägen
och som alltid finns där och håller hemligheter och
en man alltid skrattar med, och få tröst av.

Skulle du aldrig sitta vid datan mer eller aldrig mer få shoppa?
Oj det var en svår fråga.. Man måste ju ha nya kläder
och hålla kontakten med sina vänner, kan inte svara på den frågan.

Sjukaste drömmen du har?
Har inga sjuka drömmar.

Om du fick vara en kille för en dag , vad skulle du göra då?
Lära mig någonting som inte tjejer kan.

När fick du din första kyss?
På dagis.

Favorit smink?
Mascara

Favorit serie?
Har ingen specill favorit men simpsons.

Vem har gjort din header och design?
En jätte snäll tjej som heter tova.

Vilken sjukdom har du?
Det går inte riktigt att svara på för ingen ingen vet.
Men det har börjat foskas om det nu . Men den har något namn
det vet jag men jag vet ingeting om det.

Det jobbigaste minnet på grund av din sjukdom?
Det var någ när jag var liten, minns ej det.

Hur började du blogga?
Mina vänner insperade mig  .

Hur länge har du haft din sjukdom?
Sen jag var 1,5 tror ja, då var jag jätte sjuk
sen blev det ett långt uppehåll sen kom det
tillbaka för ca 3 år sen.

Hur många läsare har du på din blogg?
50-200 beror på .

Favorit bloggare?
Mina vänner:)

Vilken klass går du i ?
Åttan.

Har du pojkvän ?
Nej.

Vad gillar du att göra på fritiden?
Mina vänner,fota, och hitta på roliga saker.

Vad är det dyraste plagget du köpt?
En klänning för 599 tror jag.

Favorit mat?
Tacos och en rätt som inte har något namn, kan skriva receptet någon gång.

Är du glad just nu ?
Ja, för jag har blivit frisk igen.

Din hobby?
Fota.

Vad tycker du om bloggarna?
Kissie- har ingeting att säga om henne gillar inte henne alls.
Kenza- hon verkar vara en bra tjej, älskar hennes blogg.
Foki - samma som kenza.

Vilka bloggar läser du ?
Mina vänners ex ; www.hannazlife.blogg.se , hhonandersson.blogg.se
och massa mer länkar finns till vänster längre ner.

Hoppas att ni fick svar på det ni ville veta, vissa frågor är lite svårt att svara på . Men här hade ni dom!
Nu ska jag hjälpa mamma med kvällsmaten caiooo

Kommentarer
Postat av: sofia

Kul! :)



Allt bra med dig idag?

2010-09-10 - 21:30:59
URL: http://sofiaholma.blogg.se/
Postat av: H A N N A ★

haha, allt bra+ :D

2010-09-10 - 21:51:54
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Emmy

Sv: Tack den var fin! Din då?

2010-09-10 - 22:37:45
URL: http://emmymarie.blogg.se/
Postat av: fia

åh tack så mkt!=)

hihi okej:D

2010-09-10 - 22:54:48
URL: http://fiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0