DAGENS FRÅGA


Hur många unika besökare har ni på eran blogg ?:D
 update : Just nu sitter jag och ellen vid datan , vi var nyss uppe på ica och där var det massa människor, för det är välkomstfest för sjuorna ikväll, vi köpte tårta och godis som vi ska äta senare. just nu väntar vi på att tacosen ska bli klar ! Efter skolan åkte jag och linnea ner till stan och så träffade vi linnea och var med henne. Och sen träffade kajsalina, vi fick några tröjor som jag och linnea ska ha på oss dagen vi ska rösta i skolan, sen stack jag och mötte ellen sen gick vi till frisören så klippte jag mig.Så moa = korthårig nu ! Ni får se bilder imon. Men nu har jag inget mer att skriva , ha en bra kväll det är ni värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0