19 november


Haha jag fastnade framför facebook hela kvällen och bombade den med bilder så förlåt. Men nu ska jag berätta om dagen, den började med att man försov sig som vanligt. Sen skjusade pappa upp mina saker till mamma, sen skjusade han mig till skolan , först var det b-språk, sen hade vi svenska, sen lunch, sen no-sexualkunskap, sen hade vi klasstid och då välkomnade vi dom nya i klassen och jag visste att våran handledare hade något i påsen för jag mötte han på ica haha. Sen var vi dom första som fick se en film om våran skola. Och juste sen så bakade dom kladdkaka i gården idag så jag köpte självklart det kunde ej låta bli. Sen idag har jag druckit julmust med, så nyttig man är.Sen när vi slutade gick jag och nathalie och jessica hem till mig. Och juste det har snöat sen tio idag, men såhära såg det ut när vi hade kommit hem från skolan :

När vi kom hem till mig tog vi lite bilder och sånt och drack varmchoklad för vi var tyngsura alltså, sen tog vi bussen ner till stan och det slutade aldrig att snöa. I stan träffade man massa. Vi gick runt i olika äffarer. Och jag hämtade ut mina 100 bilder jag har framkallat så jag har väntat på i månader:

När klockan var efter fem var jag helt slut och orkade inte gå mer på stan, så vi sa hejdå och jag tog bussen hem och snackade om att det var kaos på bussen hem, alla åker buss när vädret är såhära sen + var det en hel skolklass på bussen med sina resväskor osv.. Och sen när jag skulle gå från bussen trillade jag självklart.
När mamma kom hem från jobbet så hade hon hämtat hem kina mat.

Och juste får inte glömma och vissa vad jag köpte på h&m också när vi var i stan.

ett par nya vantar 40 kr , och ett grått linne för det har jag absolut inga 59-69 kr..
Sen har jag inte gjort så mycket mer, bara nördat data tittat på idol. Men nu ska jag ta något att äta för jag börjar bli hungrig.. Sen ska jag sätta mig framför tvn. Så jag säger godnatt och sovgott !
Kommentarer
Postat av: madde

sv: ojdå, det är jobbigt det, när man inte tror man ska hinna med allt typ(A) Det är bara bra=)7

Är himla varm just nu...♥

2010-11-19 - 23:53:21
URL: http://lifeaccordingtomem.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: ok

2010-11-23 - 16:07:12
URL: http://liexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0