torsdag & fredag kvar.


SEEEEEN SMÄLLER DET !
Vissa vet någ vad jag snackar om?Aja, har inte kunnat blogga idag för det har åskat som inne faen , blev jätte rädd. Men jag var verkligen inte ensam om det. Och innan idag var det hur varmt som helst och regnade samtidigt.Skoldagen var bra. Först var det idrott, men jag var inte med sen var det so , och sen lunch , sen var musiken inställd så det blev lång rast och sen när klockan var kvart över ett, så gick jag till sagorummet med jennie och där var alla andra i rummet.Juste jag skrev att jag skulle hämta ett par benvärmare till jennie? Det var för att vi skulle vissa upp en teater IGEN för alla nya sjuor som kommer efter sommarlovet och vi spelade en sketch från fritidsgårdarna på 80-talet , det var verkligen pinsamt , men det var ju ändåså klart sen. Så jag missade b-språket. Efter teater så gick nästan vi alla till ica och köpte klass. Hade inga pengar men fick låna av hanna, så nu är man skyldig henne pengar ,men så är det. Sen hade jag bara matte, sen gick jag hem.. När åskan hade försvunnit lite så gick jag ut med kusse och fotade lite bilder kommer. Och igår gick jag med Anna till stan och fotade henne lite på vägen och det kommer också bilder på . Herregud det åskar forfarande !?!? Hoppas det försvinner snart, såg en blixt till nyss aja. det slutar säkert snart. Men nu ska jag börja packa lite för imon på morgonen åker jag till mamma. Så ikväll ska vi äta godgod mat det gör vi alltid på torsdagar innan vi byter. Och sen måste jag plugga engelska läxa också och sen duscha och massa annat. Och jag borde någ börja plugga till kemi provet hehe. Nej herregud vad långt detta blev nu , nu ska jag börja packa lite vi hörs!

Kommentarer
Postat av: jossan

sv: tack, men vi är två;)

2010-05-20 - 18:53:02
URL: http://petroochjossan.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack tack! :)

2010-05-20 - 19:23:37
URL: http://fridalejon.blogg.se/
Postat av: sofia

SV; oj tack! Desamma ^^

Allt bra med dig idag?

2010-05-20 - 19:36:15
URL: http://sqfia.blogg.se/
Postat av: sofia

SV; åska? usch! Jag hatar åska :'c Ja det är väl bra med mig!

2010-05-20 - 19:46:45
URL: http://sqfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0