kan inte sova..


Kan verkligen inte sova.. vad kan det beror på igentligen? Längtar jag för mycket?
Det är säkert därför , jag längtar för mycket till liseberg , skolavslutningen,sommarlovet,stockholm , öland ,min födelsedag osv..Men jag är någ inte ensam om att längta så mycket till så mycket olika saker? & det är bara 8 dagar kvar nu tills jag åker till liseberg och göteborg ! Lite ointressand inlägg kanske?Men det får mig säkert att somna , och jag hoppas på att det är strålande sol och blå himmel och varmt ute när jag vaknar imorgon.

Jag kan väll berätta 5 sanningar om mig själv? så får ni veta mer om mig just nu .
1. Jag är ovanlig.
2. Jag har varit nära på att dö ( när jag var tre )
3. mina vänner är mitt liv
4. jag hatar sånna som får en att må dåligt
5.Och att jag älskar att träffa nya människor.
Här och just nu kanske några fick veta lite nya saker om mig som inte kanske läst min blogg så länge eller så.
nu tror jag att jag ska stänga av datan och hoppa i sängen, hörs!

Kommentarer
Postat av: Mona Høie

Uff, dumt du ikke får sove. Håper du får en god natt :)

2010-05-14 - 01:51:04
URL: http://monaho.blogg.no
Postat av: ida ♥ [ f o t o b l o g g ] -

hejhej! jätte fin blogg! gör du bloglovinbyten? :D

2010-05-14 - 13:52:44
URL: http://idadejtarkameran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0