slutade halv fyra idag.


måndagar är alltid lika långa.
Men ändåså va det ganska slapp, hela förmiddagen så jobbade jag och min klass och c72 med våra photostories som vi tog bilder till i onsdags när vi hade heldag på stan. Sen hållde vi på med det till 10.30, sen var det mat och jag har för mig att vi fick en ganska lång rast i mellan. Sen va det b-språk vi jobbade bara lite, sen tittade på vi p filmen goal sen slutade vi, sen va det teater, va inte på humör idag. Men erika gjorde så jag fick skrattdamp eller hur man ska säga, och så när jag skulle gå upp för trappan till scenen så trillade jag sen , när jag reste mig upp så kom pp och skrämde mig så jag trillade igen haha. lite klumbigt, men sån är jag ! Sen slutade vi halv fyra. När jag kom hem så sätte jag på tvn så fastnade jag vid simpons, sen åt jag lite rester från maten igår kycklingsallad. Sen har jag inte gjort så mycket, mer ska någ bara ta det lungt ikväll och komma i säng tidigt !
här kommer några bilder till från när jag sovde över med ellen :

haha när vi hällde upp fanta och drack det mitt i natten.




det dära varlite till bilder, men nu har ni i alla fall fått se några bilder från min helg !
nu ska jag göra annat, ha det bra så länge det är ni värda!!


Kommentarer
Postat av: Johana

vadå nästan ?



allt är bara knaon med mig :)

2010-03-15 - 17:25:51
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Johana

hoppas allt de löser sig gumman !



vad ksa ud hitta på ikväll då?



kram :)

2010-03-15 - 17:30:45
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Ellen

ta bort den sista bilden! xd

2010-03-15 - 22:06:24
URL: http://bbaraaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0