onsdag


Jag tycker lovet gör lite för fort?
Det är säkert inte bara jag som känner så.Men i alla fall ska njuta av lovet i alla fall.
Vaknade vid ungefär tio idag , sen så tänkte jag att jag skulle äta frukost men nej nej .. Jag fick inte i mig något . Ni som känner mig väll vet hur jag blir efter jag har varit sjuk. Så jag hoppade in i duschen istället, sen så har jag inte gjort så mycket mer har funderat massa. Och juste en sak har jag glömt mamma sa igår att vi ska till stockholm den 19 juni längtar grymt mycket. Satan vad jag längtar tills mycket just nu . Men det ska bli extra kul för vi ska vara där i 5 dagar denna gången + att det är kunga bröllopet då , så det kommer ju vara massa folk från hela värden. Tror jag ska sätta mig framför tvn, och sen packa. För vid 5 halv 5 så åker jag till ellen, och sover där ! har saknat henne grymt mycket har inte träffat henne på länge eftersom först var hon iväg en vecka, sen när hon kom hem så åkte jag iväg. men sånt är livet som jag brukar säga. Och jag har varit lite duktig och tat ett kort på dagens outfit såhär kommer första bilden på det på jätte lännge , eller hur jag ska säga det?

Har kanske glömt att säga det hära men när vi var på flygplatsen i dublin så köpte jag en tröja där det står i love dublin , jag bara fullkomligt älskar sånna tröjor har massa sånna tröja med olika städer/huvudstäder!

inte värdens bästa bild. Men nu måste jag dricka något dör snart så törstig jag är !
ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0