lördag, längtar hur mycket som helst!


Gud vad jag längtar tills lördag , snart bär det aaaaav mot irland/dublin!♥
Det har varit lite dålig uppdatering, men jag har tänkt så himla mycket på helgen och på fredagen. Har inte gjort någonting har bara suttit och latat mig. Men i alla fall imorgon så är första lektionen gympa och sen slutar vi vid tre, sen efter skolan blir det ut och gå med min gå kompis anna och sen kommer vi säkert ta kort också om det inte regnar, för då hittar vi säkert på andra saker. & snön äär nästan borta här och det känns som vår ute, för det börjar bli tjockt med vinter jacka nu haha. Nu ska jag sluta babbla och hoppa in i duschen och sen plugga !
& juste våffeldagen imorgon det får man inte glömma!

m
ums, och mitt favorit ställe där det finns våfflor är på mitt favorit ställe på sommrarna !
och utsikte är så fiiin.

Nu ska jag verkligen sluta skriva, ha en fortsätt trevlig kväll allihopa!
Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: jag mår med sådär. vi får bli gladare :)

vad gör d?

kram

2010-03-24 - 20:55:57
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: noelia

vilket fin ställe . din sommar ställe eller landet kanske ? <3

2010-03-24 - 21:59:32
URL: http://noelitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0