herregud vad jag fryser.


herregud vad jag fryser. även om jag sitter med datan i soffan och brevid en tänd brasa och en filt, så fryser jag ändåså?
Usch hoppas jag snart få upp värmen. Efter jaghade skrivit mitt förra inlägg så mötte jag min kusin sandra på gatan( vi bor på massa och är grannar) så visste vi inte först vad vi skulle gå, men sen sa sandra att vi kunde gå till skolan ( min gamla då) så gjorde vi det, fast först gick vi hem till mig och hämtade kameran, sen gick vi ditt. Åh herregud vad himlen har varit fin dom senaste dagarna när solen har gått ner, och det har blivit mörkt senast 6 halv sju nu, det känns som om våren här är ^^ Vi tog lite bilder, där och snackade. sen fick sandra en ide att vi skulle gå till ica så gjorde vi det för hon hade pengar. Så gick vi ditt, och hon köpte halstabletter o jag har blivit helt galen i dom nu haha. Sen gick vi hemmåt då mötte vi en kompis, så snackade vi med henne och sånt. sen gick vi vidare hem och sen gick vi till var och en. Det var lite av min dag och skolan idag var också bra, men kunde itne konsendrera mig så himla mycket Orkar inte skriva så mycket mer nu, men bilder kommer senare för min kamera ska bara ladda för den laddade ur.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0