skolavslutningen närmar sig ännu mer.


Skolavslutningen närmar sig ännu och ännu mer, och gud vad jag längtar. Och som jag kanke har sakt innan så händer kameran med till min skolavslutning så det blir förhoppningsvis massa bilder på ALLA !
Min fredag har varit toppen ! Idag i skolan fick vi massa information om hur det blir efter sommarlovet, för dom ska ta bort i arbetslag och vi ska flytta till b-laget osv. Det bästa är att vi får typ nya lärare i alla ämnen men vi ska ha kvar våran handledare och en lärare som heter azar. men är skit glad att vi slipper våran gympa lärare. det är det bästa av allt ! Just nu heter vi c71 men i åttan ser blir det b83 , det låter lite konstigt men bara att vänja sig för det nu . Sen idag slutade vi halv två, och vi tittade på ice age den sista lektionen lite, sen gick jag hem och slog in mammas morsdag present ( som jag inte har gett henne än fy!!) sen bytte jag till lite mer sommar kläder, och väntade på ellen men hon missade massa bussar sen kom hon till slut vi hade trevligt som vi alltid brukar. Och jag saknar henne redan, det är otroligt hur mycket man kan sakna en person som man träffade idag.

Fotograf: Ellen
På bilden : Min och ellens hand.
Jag älskar att ta sånhära bilder jag vet inte riktigt varför , men mer bilder vi tog kommer imon när jag har vaknat och då berättar jag även vad jag ska göra imon med. Och så måste jag avslöja vad jag fick av mamma också, gud vad jag är glömsk . Men hoppas alla har haft en bra fredag OCH SOV GOTT !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0