första evedal dagen 2010 idag.


Lala , har längtat efter det hela den långa och kalla vinter och äntligen är sommaren här !
Vaknade jätte tidigt idag typ vid åttan tiden och bara gick upp och nu är jag helt pigg, blev precis klar så nu väntar jag bara på Linnea, sen ska vi mötas i stan och ta bussen tillsammans till evedal. Vet inte hur länge vi/jag stannar där men jag skriver när jag är hemma, och jag ska bada !! Eller kanske inte få se hur det blir med det.

Fotograf: Ellen
På bilden : Moa ( Jag)
Redigering : Moa ( Jag)
Nä nu ska jag inte sitta här och skriva nu ska jag underhålla folk på msn . HA EN BRA LÖRDAG SÅ LÄNGE !
Kommentarer
Postat av: märit

jag har faktist inte badat än, fööör kallt (a)

men ska nog fan göra det snart, om det blir lite varmare i vattnet (y) btw, du är jätte söt moa<3

2010-06-05 - 19:49:49
URL: http://plutttt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0