skulle skrivit innan om dagen.


men det har jag skjutit upp väldigt mycket, men det var för att jag fastnade vid tv och sen började jag titta på Guds Tre Flickor på svt play och sen fastnade jag på det med, men nu ska jag skriva lite om dagen innan jag tar ett varmt bad , fryser som tusan . fast det är jag någ inte ensam om ?
men i alla fall första skoldagen detta året var i alla fall bra, vaknade ungerfär 07.10 och sen fixade jag mej och sånt sen skjusade pappa mej till skolan vid typ 08.05, sen stack jag och väntade på jessica ( hon åker buss för hon bor utanför växjö ) sen när hon kom som kramade jag sönder henne och sen brukar vi vara väldigt klumbiga haha.  Vi båda trillade baklänges och började kappskratta. men i alla fall första lektionen så var det kemi & fysik i halv klass. sen när kemin hade hållt på i typ 20 min ? så kom mona in hon är såndära aa , jag tror ni fattar och så hade hon en tjejmed sig. först trodde jag hon var en vikare? men nej det var hon inte hon var ny i klassen . Äntligen någon ny i klassen vi brukar nästan aldrig få nya ;o och vi är en liten klass med. Hon hette arijana och hon värkade vara jätte snäll. Sen efter kimen så var det fysik , där gjorde vi nårra laprationer(stavning ) och då började jag snacka mer med henne för jag var i samma grupp som henne . Sen efter det så var det lite rast, sen var det so och då hade vi våran handledare  , han är jätte rolig kanske skriver i ett inlägg om honom någon gång.
Vi gjorde inte särskilt mycket där , vi tittade bara på en film han hade gjort för att hälsa oss välkomna till ett ny termin och skolan och sen tittade vi på såndära '' nyårskrönika'' om vad som har hänt under året och sånt i nyheterna. Sen var det lunch , den tillbringade jag med jessica & nathalie och emmy såklart. Sen var det b-språk engelska . Sen efter det var det elevensval och som elevensval har jag teater och det är faktiskt jätte roligt , i den gruppen jag är i så har vi alltid jätte kul ! och den veckan som var sista veckan innan lovet, så visade vi upp våran teater på en gård som heter knutsgård här, och nu övade vi för den igen och vi ska visa upp den nästa vecka på måndag & tisdag för dom nya sjuorna som ska komma och hälsa på . Men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer men min dag har i alla fall vart bra.
hoppas alla andra också har haft det bra !:)

har får ni en bild som jag gjorde om lite igår när jag hade det tråkigt.
Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: Det är ju verkligen helt omöjligt att se den utan att gråta! :o :D

2010-01-11 - 20:50:38
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: yulia ♥

sv: åh, tack så mycket :)

2010-01-11 - 21:56:10
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Gillar verkligen din header :)

2010-01-12 - 14:59:27
URL: http://camillaloov.blogg.se/
Postat av: olivia

sv:

hahaha, sisådär mke..

SKOJA; JA DRUNKNA!!!!!!!

2010-01-12 - 19:19:30
URL: http://oliviali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0