inte skrattat såhära mycket på länge.


igår, träffade jag några saknade personer!
vid typ 1 tiden mötte jag linneas,linneat&amela det är dom jag menade som var saknade. men som sakt hade jag inte träffat dom på nårra månader , så det är ju klart att man har saknat dom. Först var vi lite oss mej och sånt tog bilder och snackade och skrattade. Sen senare åkte amela hem till sig . Sen bestämde vi att vi skulle sova hos linneat, så då började jag packa sen tog vi bussen ner till stan till linneas, så packade hon sen drog vi vidare emot hovsaga. orkar inte berätta om allt vi gjorde, men vi hade i alla fall grymt kul . lite kan jag säga som vi gjorde; vi tog kort, åkte pulka(grymtläskigtvardet) , var ute, och data och massa annat, tror inte jag har skrattat så mycket domma första dagarna på detta året. sen idag vid 10 så kom hennes mamma och vakte oss. sen åt vi frukost och fixade oss, sen snattade linneat, min kamera(som vanligt) sen tog vi bussen , dom skulle till simhallen och jag skulle hem . sen har jag inte gjort så mycket mer idag har bara suttit här och sen tittat på film , men nu ska jag äta ngt som mamma har lagat idag(?) vet inte riktigt vad det heter, men det ser gott ut i alla fall ! och imorron blir
det att gå upp tidigt och åka till hanaslöv och åka skidor, långt inlägg men men . ha det bra allihopa bloggläsare!


( det här var lite av alla bilder vi tog igår)
& jag tycker ni ska titta linneat blogg;
neassss.blogg.se
Kommentarer
Postat av: linnea

hhahhahaha, sjuukt kul var det!!! :D <3

2010-01-05 - 18:44:31
URL: http://neassss.blogg.se/
Postat av: jennis

hanaslöv är kul :))

2010-01-05 - 19:53:16
URL: http://jennisvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0