hinner inte blogga & skriva mycket nu!


eftersom skolan har börjat och sen brukar jag alltid vara så trött efter det eller så är jag med kompisar eller iväg, men jag ska i alla fall försöka skriva ett till två inlägg per dag denna veckan!
& på morgonen hinner jag inte heller sitta vid datan för jag vaknar alltid sent, så måste jag skynda mej , men när jag är hos min mamma så hinner någ jag sitta vid datan på morgonen för hon bor jätte nära min skola & sånt.
ska i alla fall berätta lite om dagen idag började 08.35 och sen slutade jag 13.50 orkar ej berätta om lektionerna idag men sen efter skolan så stack jag ner till stan och var där med massa & träffade massa, var där ungefär till 6 halv sju eller va det var, sen åkte jag hem. Sen har jag inte gjort så mycket mer, men orkar inte skriva mer nu , men hoppas alla hade en bra , & hoppas alla mår bra. pus
sss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad söt blogg du har!

2010-01-14 - 11:55:03
URL: http://elinrobertson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0