tror att jag håller på att bli sjuk.


usch det känns som om jag håller på att bli sjuk det vill jag inte bli tills helgen eller så. Men ändåså det är ganska skönt att sitta hemma och slippa skolan och kunna vila ut, få se om jag går till skolan imon !
har inte skrivit så himla mycket dom senaste dagarna, men det är för att jag inte har orkat och sen har jag varit jätte trött och inte mått så himla bra . Men jag ska försöka bättra mig med att i alla fall skriva 2 inlägg om dagen i alla fall, men i helgen så skriver jag någ mycket oftare och när jag är hos min mamma nästa vecka också.
Har ju inte heller skrivit om mina dagar denna veckan ? Men i alla fall i måndags så gjorde jag inte så himla mycket förutom skolan slutade halv fyra, då och sista lektionen var elevensval och då har jag ju teater , detär alltid lika kul och denna gången kom det en tjej , och frågade hos typ om vi vill spela upp olika sketcher(stavning ) på ett möte eller hur man nu ska säga det. Det ska typ vara sketcher på hur det såg ut på fritidsgårdarna på 60 70 80 90 200- talet. Så det kan någ bli ganska kul . Det kommer hända någon gång i april ,men det blir säkert kul.  Har inte så himla mycket mer att säga om måndagen. Igår slutade jag 2 som vanligt tisdagarna är ju korta och med en kvarts sovmorgon . Tog bussen hem efter skolan för jag orkade inte gå. Sen när jag kom hem så tog jag bara det lungt tror ja ? Jag vet inte riktigt varför jag sitter och skriver om dagarna som jag inte gjort så mycket på . Men det är någ mest för att jag har lust att skriva, eftersom jag inte har gjort det på ett tag. Idag så slutade jag halv 3 och efter skolan så var jag med min ''gåkompis'' vi kallar varanda för det för vi går alltid tillsammans runt sjön här. Vi gick runt halva sjön, sen gick vi in lite till stan där träffade man lite folk i alla fall, jag köpte ingeting men min gåkompis gjorde det. Sen gjorde vi inte så mycket tog bussen hem , och sen dess har jag inte gjort något, Men här får ni i alla fall lite bilder som vi tog när vi gick ;



det finns mer bilder, men jag orkar inte ladda upp dom .
Juste glömde nästan att säga en sak, jag tar med mig datan fall jag får plats med den, men vissa har i alla fall sakt att det skulle vara kul och och sånt att jag tog med mig den och följa min resa dagligen. Hoppas på att jag tar med mig den . Men nu ska jag någ slutade skriva, och jag vill också säga ; sov gott allihopa ! / Moa

Kommentarer
Postat av: - Moa ♥ [mosiie.blogg.se]

Sv: Tack! Men jag lovar, jag går i fyran! ;p

2010-02-10 - 22:19:05
URL: http://mosiie.blogg.se/
Postat av: Gotlänning, sambo & foto

OK.

När skulle du åka?

Jag skall åka till Chile :D

2010-02-10 - 22:57:51
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: - Moa ♥ [mosiie.blogg.se]

Sv: Ja jag vet! :( Men dom verkar ju inte ha något liv. Går deras dagar ut på att vara taskiga mot andra? Isf är det jävligt lågt.

2010-02-11 - 12:59:01
URL: http://mosiie.blogg.se/
Postat av: ANGIE

Hejhej kika gärna in på min blogg :)

2010-02-21 - 13:09:09
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0