förlåt.


förlåt för att det har varit dålig uppdatering dom senaste två dagarna!
& jag vill bara tacka alla som skriver så snälla/fina kommentarer & kollar min blogg.

Igår efter att jag hade skrivit mitt sista inlägg så skjusade pappa mig direkt till hovsaga så mötte betina ochlinneat  mig vid busshållsplatsen för jag kom inte riktigt ihåg vad dom bodde . Vi gick till betina först, hon skulle välja skor osv. Sen innan linnea s och amela kom så gömde jag mig inne i ett hör i betinas rum och sen så när dom kom så frågade dom om jag var här, men då sa dom nej . Men sen så råkade jag förstöra det för jag började kapp skratta haha. Sen senare gick vi till linnea t och så var vi där , och vi fixade hos också där tills tc discot . Det var kul, saknar er redan verkligen. När vi fixade oss så tog vi också bilder och dom kommer senare. Linnea t mamma fixade tacos sen som vi också åt muums, sen när klockan var typ 10 i 7 så tog vi bussen till teleborg, som det heter då där tc discot var . Linneorna och betina gick till kön först. Men jag och amela gick hem till min mamma och lämnade våra saker, som ni vet så bor min mamma när skolan där tc discot var då och jag går även på den skolan också. Sen efter det så gick jag och amela till dom i kön, discot var kul. Det var sommartema inte så passade mitt i vintern ? Och sen så gick brandlarmet igång, men så alla stog där ute och frös. Det var typ 550 personer som var som jag såg på hemsidan .Orkar inte berätta så mycket mer men det slutade i alla fall 00.00 , sen när jag kom hem så gjorde jag inte så himla mycket gick och la mig ca 02.00.Tack för en bra dag/kväll (L)
Och sen idag så sov jag tills kvart i ett sen har jag inte gjort så himla mycket mer idag, har bara suttit hemma och tittat på tv och suttit vid datan. Imorgon är det skola igen och innan jag ska till skolan så ska jag till sjukhuset och ta blodprov, så jag missar säkert dom två första lektionerna skönt, för dom är så tråkiga. men här kommer lite bilder :
betina fixade mitt hår.

Linneorna.

Betina & jag.

jag & linnea t var lite på flummhumör.

Linnea t och amela.

det finns massa mer bilder vi tog men orkar verkligen inte ladda upp alla dom.
Men här kommer två bilder som jag hittade på hemsidan .
så såg det ut på dansgolvet, eftersom det var sommartema.

folk.

detta blev säkert ett långt inlägg men hoppas att några i alla fall orkade läsa allt och se bilderna ?
Men nu ska jag sluta skriva, för nu ska jag sätta mig framför tvn igen eller så ska jag göra lite andra saker.
/ Moa

Kommentarer
Postat av: Madde

Jo tack min helg har varit bra. Hoppas du får en fin kväll! Kram /M

2010-02-07 - 19:15:30
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Joel

hej allt bra med dig? :)

2010-02-07 - 22:56:34
URL: http://hittablondie.blogg.se/
Postat av: linnea

Haha, dem finaste bilderna tog du med ;)

Nej, men den bilden där vi flummar oss är ju sexxigast ;* (L)

Saknar dig med Moa vi måste träffas snart igen (Y) <3

2010-02-08 - 10:44:29
URL: http://neassss.blogg.se/
Postat av: M A D D I S

DU & DITT HÅR! <3 !



ahahah. finast asså!

jag hinner knappt uppdatera, eller orkar inte. xd läxor, eh du vet. hah :D <3

2010-02-08 - 16:03:46
URL: http://imadeleine.blogg.se/
Postat av: Moa

Tack så mycket =) detsamma! Kram

2010-02-08 - 17:46:54
URL: http://fotoavmoamelinder.blogg.se/
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

Svar; taack! :)

2010-02-08 - 17:48:38
URL: http://estr.blogg.se/
Postat av: Josse

tack så mycket! =)

2010-02-08 - 17:49:56
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0