MÅR TOPPEN


Mår toppen just nu, mina vänner är så gulliga och ni bloggläsare med tack för alla kommentarer !
Som sagt så kom jessica och nathalie till mig så nördade vi lite data och så gick vi ut till ica som vanligt och sätte oss vid en skola och åt det vi köpte och snackade och sånt som vanligt, mysigt. och vädret blev toppen sen,hoppas det blir bättre imon då blir jag glad.Sen vid sju stack jag hem och åt revben,brunsås och ris och sallad mums, som sagt bloggning får blisom det bli, få se om ja hinner blogga imon men ska komma upp senast 7!! Har lovat mig själv det och fixa till mig sakta och lungt. Men nu ska jag upp och hoppa i pyjamas och smaska på kladdkaka med grädde måste äta upp mig, sovgott!

Kommentarer
Postat av: p i i n k p i i e r c i n g ♥

Jag har slumpat en vinnare av Dagens blogg, kolla om det blev du!♥

2010-08-26 - 22:44:13
URL: http://piinkpiiercing.blogg.se/
Postat av: Hanna

Svar på din kommentar;

Inte alls roligt med höst. Kallt och blåsigt.

Det bra är väl att man kan använda mer snygga kläder ;)

2010-08-26 - 22:57:00
URL: http://hannajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0