KOLLA MOA ÄR HAR VARIT DUKTIG



kofta - h&m / linne-monki (nytt) / vit linne under- gina / mjukis byxor - h&m



Kolla vad jag har varit duktig har tagit outfits bilder för första gången på hundra år !;)
 Vill ta det varje dag, men jag orkar ej , men sen när jag väll gort boom värsta skönt ju . Hade inte på mig det i skolan bytte om till lite skönare kläder och lättare. Får ju typ inte på mig några byxor, har gått ner så mycket.Vågade håret imorse så jag borstadade bara till det och sätte en fläta i luggen lätt och enkelt! Jag är hungrig hela tiden nu , men det blir alltid så efter att jag har varit sjuk , men igår sätte jag igång med att ta tabletter så hoppas det hjälper. så får ej glömma att ta med mig det ikväll då och imon då jag ska till ellen.så jag måste någ äta nu kan ej hålla mig till typ 7-8 åt typ ingeting i skolan men det var i alla fall god mat. Nu ska jag värma mat sen det vi hade igår caio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0