DAGENS FAIL


Jag har bestämt att jag ska börja med dagens fail!
Och det händer dagens fail för mig hela tiden och mina vänner så det kommer jag avslöja här. kul va?

Igår hände det två saker för mig och sandra som blev dagens fail. Men jag hann ej skriva det igår så här kommer det. Jag tappade min klubba den studsade på mina händer sen studsade den på sandras bröst, sen tillbaka på min hand och sen tillbaka på sandra och sen fångade jag den haha. Vi stog och skrattade åt det jätte länge. Sen när vi gick , så skulle vi säga till sandrina vill du ha tuggummi? Så sa både jag och sandra '' vill du ha lite knark?'' Haha, grymt kul att vi tänkte på samma sak. Undra vad dagens fail blir idag om det blir något men det blir det säkert.
Nu måste jag duscha av mitt hår och börja fixa mig caio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0