tisdagens fråga till er läsare!


vad ska ni göra på valborg?
det gick snabbt för mig att lära in glosorna idag , men det var inte så många haha.Jag lägger ju aldrig outfits bilder, menjag hinner aldrig , men någon gång ska jag hinna det & jag tror jag ska spara ihop till en webbkamera så då blir det lättare att ta bilder så slipper jag ta en sladd och laddaöver hela tiden. Imon börjar jag som vanligt 08.20 och sen slutar vi halv tre , sen efter skolan så tänker jag träffa Alma och sen går vi lite på stan!
Så jag vet inte riktigt när jag kommer hem och sånt, men mobil bloggar gör jag säkert då.
Detta blir någ sista inlägget för idag så jag säger ha en fortsätt trevlig kväll & sovgott !♥



lite bilder jag tog i helgen.

Kommentarer
Postat av: mersiha

bloggar litee, hur mår du då?:)

2010-04-28 - 16:42:12
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har ett supererbjudande där man kan vinna gratis presentkort utan att behöver betala 1 endaste krona! Länkarna finner du på min blogg, och du får en billigt liv framöver.

Kram

2010-04-30 - 16:31:35
URL: http://emworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0