EXTRA GLA IDAG


För det första min halv syster kommer hem idag hon har varit i storstaden i sex veckor saknat henne så så ska bli kul att ha henne hemma ett tag nu och snart ska vi förmodligen planera in en ullareds resa hon lovat mig . Sen har jag haft en sån grym vecka umgåtts mycket med mina kära grabbar och vart ute i deras bonahåla . Dom gör mitt liv så grymmare . Och vädret har varit grymt ! Va som en sommarkväll igår verkligen så grymt . Sen har jag även bestämt fikor med vänner , och fikade även med en gammal vän igår super mysigt . Sen har det börjat in handlas student presenter blir mycket sånt nu snart men bara grymt att få vara del av mångas speciella dag . Och herregud jag babblar nu ska jag avsluta detta och sitta och dunka musik tills My boy slutar . Ha en bra fredag och helg allihopa ! Bjuder på en glad bild idag med kände för de

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg :)

Svar: tack :) godkväll!
aamelasmoa.blogg.se

2013-05-17 - 17:43:32
URL: http://twizzdream.blogg.se
Postat av: irma

Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga sommaruppsättningar och nya trender!

Välkommen!

Ps.Glöm inte vara med i min tävling där du har chansen att vinna en Maria Nila inpackning! sista dagen idag!

Ha det bra!

2013-05-17 - 20:40:58
URL: http://granboms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0