HEMMA PLAN AGIAN


Kom som sagt hem från underbara halmstad i fredags på eftermiddagen.
Mer om det kommer när jag är hemma och har fått en del bilder mailade till mig. I fredags kväll myste jag med mamma, och i går morse åkte jag till pappa och tillbringade dagen med mina små grannar, vi badade i deras pool grillade och hade det mysigt.Just nu sitter jag hos min bästis nanny,sover här inatt . Vi har även fotat idag och plockat blåbär i storalass(bilder kommer förmodligen) .Imorgon tillbringar jag hela dagen med henne och på kvällen blir det allsång med ett gäng goa vänner. Men nu ska vi titta på solsidan sedan drar vi ut en sväng i det fina vädret , det var det jag hade att säga caioo
en bild från en minut sedan jag och nanny och hennes lillebror,väldigt seriösa.
Kommentarer
Postat av: nattaaaa

fin blogg !

2012-07-19 - 14:57:41
URL: http://nattab.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0