TISDAG


Förlåt för min dåliga uppdatering, men ska berätta vad jag har hittat på den senaste tiden. I lördagskväll var jag ute lite med nathalie och skrattade och pratade. I söndags kväll var jag på bio the little fuckers!

Den är se värd, men jag tycker ettan och tvåan är bättre.Men tycker ni verkligen ska se denna filmen! Om man inte sett ettan och tvåan så fattar man inte riktigt slutet när eftertexterna kommer. Och igår efter skolan så gjorde jag inte så mycket och slutade värsta tidigt istället för halv fyra, satt hemma hela dagen och gjorde absolut ingeting. Idag slutade jag halv fyra, sen så gick jag hem och efter en stund ringde betina och frågade om jag ville hänga med till stan så gjorde jag det en stund. Kom hem för ungefär en timme sen. Nu ska jag snart äta , sen ska jag dra till ica och ladda på min mobil kan verkligen inte överleva utan pengar på mobilen. Sen blir det och plugga so & fysik och sätta mig framför tvn som jag alltid gör på kvällarna.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

måste se den filmen :)

2011-01-18 - 19:17:27
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0