NU ÄR JAG TILLBAKA


Med det riktiga bloggandet, statisken har sjunkit vädligt mycket inte kul!:( Hoppas den för bättras!
Bloggande inte så himla mycket igår, men jag fick mycket gjort, lagade mat, fixade till mig och gick även ut lite med polina och chin, länge sen och dom fick mig på humör, och jag var bara ute en timma och jag blir fortfarande ihjälp myggbiten(?) väldigt lyckat så nu har jag en bula där.Sen när jag kom hem fick jag veta att åsa och felicia och frida skulle komma så då kunde jag inte gå ut med sandra, men det var trevligt att dom kom vi snackade och tittade på idol och massa, somnade ungefär 1 igår, och sen idag vaknade jag 9 konstigt aja. Och sen dess har jag inte gjort en ända bra sak, har bara suttit här vid datan och väntar på att linnea ska vakna? eller är hon vaken? Aja, snart svarar hon väll, sen ska vi träffas lite, och säkert fota. Men vi hörs senare då kommer någ dagens outfit och vad jag ska hitta på ikväll med mamma och bror. Men denna veckan får jag en tuff vecka i skolan har 3 prov, och jag missade ju ett igår. Och sen är det läxor. sen tar konfan upp hela torsdagen för mig. men sånt är livet.
kram!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0