MIN NYA IDOL


Hann ej blogga när jag kom hem kom hem halv åtta och ja det har gått två timmar, men jag fastnade vid msn och snackade med människor det behövdes. Men nu skriver jag!:) Skulle ju berätta vad gården är. Det är en sak på min skola som är öppet ofta på vardags kvällarna och sen på fredagskvällarna , för att umgås med vänner och träffa nya.Och det är bra att det finns sådant om man verkligen inte har något att göra. Och ibland hittar dom på roliga saker på gården som just ikväll. Dom brukar aldrig hitta på sånhära roliga saker på vardagar som dom gjorde idag det brukar alltid vara på fredagskvällarna. Bra ide med att bjuda ditt en rapare och det va bra gjort av fritidsledarna som jobbade ikväll.Och han är min nya idol! Han är ju rappare och jag gillade inte rapp så mycket innan, men han är min nya idol när det gäller rapp.Ni växjöbor synd att ni inte gick ditt, ni missade en rolig och bra kille som inte är som andra rappare .Han är även komiker och sen sa han något mer, oh juste det var något med tv och göra i alla fall. Han släpper snart en ny skiva hoppas jag kommer ihåg det så ska jag köpa den han hade massa skivor med sig, men då ordnade en han en tävling och jag vågade ej vara med.Trodde inte att han skulle vara känd men när jag suger på han på google och sånt och youtube så finns han ju där. Men nu fattar jag att han är det och jag har sätt min nya idol live haha. Han berättade mycket om sitt liv, men det orkar jag inte rabbla upp nu, för nu börjar klockan bli mycket och jag får ont i min små fingrar, och jag måste äta har inte ätit sen jag kom hem . så nu ska jag varma mat och ta min medecin och hitta något gott och dricka och sätta mig vid tv och försöka få min mamma sluta att snarka med ..Och jag har inte sovit på två dygn eller jo 3 timmar och ja är inte specillt trött nu eller, och klockan börjar snart bli 11 och det är skola imon. Men nu säger jag godnatt och att vi hörs imorgon bitti och sov gott !


bild : från google. Hade inte med mig kamera , men fritidsledarna tog kort så dom är säkert snart uppepå hemsidan, men jag filmade ska se om det om det funkar att ladda upp imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0