NEW THINGS


Kom hem vid sju tiden från stan, träffade felicia p och moster och kusin sandra på stan. Sen på bussen hem träffade jag elin och hennes mamma . Skoldagen har varit bra, först hade vi engelska, sen hade vi hemkunskap och gjorde korvstroganoff, jag gjorde nästan allt jobb själv.. Men det blev gott. sen var det bild och data och söka fakta om konstnärer, sen hade jag extra matte och sen hade jag hemkunskap igen, och jag och sara bakade bröd . Och andra bakade pizza bullar mums, sen stack jag en stund till mammas jobb.. Har bröd kvar för det blev så mycket över. Efter vi hade varit på stan och allt stängt så gick jag och mamma och åt på macdonalds. Det var min dag ungefär . Hoppas ni har haft en bra dag! För det har i alla fall jag. Nu ska jag plugga so & biologi vi hörs

1. fotoalbum - gallerix
2.kjol - bikbok
3. tjocka leggings - lindex
4. lim - gallerix
5. vit penna- gallerix
6. långarmad tröja- lindex.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid lika kul att shoppa :D

2010-10-27 - 19:53:13
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0