VÄRSTA NATTEN PÅ LÄNGE..


Har inte kunnat sova inatt vaknade av att jag hade jätte ont överallt och kunde knappt röra mig var jätte läskigt så jag och pappa var uppe jätte länge för jag ville ju inte sova jag är livrädd när jag väll har ont någonstans och man vet ju aldrig vad som händer. Och sen ber jag om ursäkt för den dåliga uppdateringen men igår försov jag mig och idag med. Men idag var jag i skolan i alla fall, gick på 3 lektioner sen gick jag hem  och vilade och lagade något åt mig och låg och vilade och tittade på tv. Mår lite bättre nu i alla fall ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt hoppas det går .. Dagens fråga kommer snart också upp! missa inte den.
Kommentarer
Postat av: Ofeeliia.♥

Låter inte bra att du har ont :/

Sv; nej? du är bäst! <3

2010-11-16 - 15:40:57
URL: http://ofeeliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0