SVAREN FRÅN FRÅGESTUNDEN!


enjoy it !

Har du någon sjukdom?
Ja det har jag.

Vad anser du om homosexuallism?
Inget fel med det , har många vänner som är det.

Har du några syskon?
Ja, en bror.

Hur gammal är du ?
14.

Vad är ditt favorit ämne i skolan?
Hmm.. det är någ, jag vetinte riktigt.

Vad brukar du göra på fritiden?
Vara med vänner,träna och ha allmämnt kul.

Om du fick bo någon annan stans vart skulle du bott då?
Irland.

Din favorit godis?
Har ingen just nu .. tröttnat på godis..

Om du fick ta med dig 3 saker till en öde ö vad skulle det då vara?
En vän, mat och tak över huvudet.

Vilket land skulle du vilja resa till ?
Cypern just nu .

Vad har du för sjukdom?
Ingen vet, men jag ska till lund i skåne snart.

Om du fick välja en plats att bo på resten av livet , vilken stad skulle det vara?
Steninge, mitt favorit ställe.

Vad vill du få ut av livet? Vad skulle du vilja göra efter skolan.
Skaffa jobb, och leva livet ?

Vad är en bra blogg?
det beror ju på , men det är ju kul om det är mycket
bilder och sånt det är ju kul att titta på .

Vad är det som gör att din blogg sticker ut?
Jag vet inte.

Vilka 3 saker är det äckligaste duvet?
tomat, ormar och sen vet jag inte.

Om du hade en hund vad skulle den heta då?
Något gulligt namn säkert.

Vad har du för musikstil?
det är olika.

På vilket sätt blev du sjuk?
Svårt att svara på.

Vilken är din favorit äffar?
Gina.

vilken/vilka är dina favoritbloggar?
Mina vänners.

Vad är det bästa du vet?
Familjen och vännerna.

Om du fick träffa en kändis vem skulle det vara?
Åh.. det vet jag inte riktigt.

vad är det för sjukdom du har, kommer du bli frisk och vad är symptomen?
svårt att svara på , vill inte helst snacka om det när jag mår som bäst.

Varför började du blogga?
Jag älskar att träffa nya människor och dela med mig om mit liv.

Hur många unika besökare har du?
det är olika 60-150.

Vilken är din favorit färg?
grön.

Spelar du handboll?
Nej . men har gjort.

Gillar du michael jackson?
Ja det gör jag väll, men är inte ett stort fan.

Vilken är din idol?
Jag vet inte riktigt.

Vilken är din favorit mat rätt?
Mammas mat, muums.

Hoppas ni fick svar på det ni ville veta.

Kommentarer
Postat av: Kajsa - En feskardotter i mode

Sv: Tack för att du svarade på min fråga :D

Hoppas du får en goo start på helgen gooing :)

2010-11-05 - 12:49:19
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/
Postat av: Emma ♥

Kul att du ville vara med och tävla om att bli lördagens blogg ;)

2010-11-05 - 15:34:29
URL: http://geminkaninmat.blogg.se/
Postat av: ☆ sofia ☆

finfin blogg! :)

2010-11-05 - 15:37:08
URL: http://zofinas.blogg.se/
Postat av: Vilma

Tack för svaren! :)

2010-11-05 - 19:18:21
URL: http://vilmizz.blogg.se/
Postat av: Johanna :)

Vad kul med svaren :D

2010-11-05 - 20:08:40
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/
Postat av: Maddee

Din blogg är jätte fin!!!

2010-11-06 - 11:31:22
URL: http://maddeeliindberg.tk

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0