SOM JAG SA IGÅR


Att jag skulle inte uppdatera . Vill säga tack till alla som har sakt grattis till mig idag för jag har namnsdag namnet moa.

Dagen började med att jag försov mig idag igen som vanligt.. Först hade vi idrott teori, sen hade vi matte, lååååååååååång lunch, slöjd, och sen i slutet av so. Torsdagar är en sån dag med långa raster. Jätte skönt! Sen när vi slutade kvart över 3 stack jag direkt till konfan, vi lekte en lek och självklart är jag så klumbig att jag halkar på golvet så alla började snacka men det var sjukt kul. Sen tittade vi på film, har redan sätt den såg den för jätte länge sen när jag gick på scaouterna(stavning). sen hade vi antackt. Sen kom pappa och hämtade mig och vi åt kycklig mums. Sen har jag packat ner det mesta klart till mamma. Och sen har jag fått veta en jätte tråkig sak av min kära kusin sandra. Så jag har snackat med henne hela kvällen. Men nu ska jag hämta något gott att snaska på det är ju ändåså torsdag idag (a) Imon har vi bara 3 lektioner och klass tid. Först b-språk sen har vi no och svenska kommer inte ihåg vilken ordning sen lunch, sen klasstid och då tittar vi på skräck film barnhemmet och imon börjar också även 2 till i klassen är sjukt glad över det ! Sen efter skolan blir det stan med bästavännerna jessica & nathalie. Så vi får se när jag är hemma efter det. Men det var det jag hade och skriva vi hörs imorgon, ha det bäst!
Kommentarer
Postat av: daniela

ojdå, blev snabbt inspererad ! :)

får man fråga vad du hade för sjukdom när du var lite? elr är det privat?



Puss :)

2010-11-18 - 21:37:14
URL: http://miniskokic.blogg.se/
Postat av: brander

sv; okej :)

riktigt potterfan jag hehe

2010-11-18 - 21:38:48
URL: http://branderof.blogg.se/
Postat av: caiza

barnhemmet har jag sett :)<3

vad tycker du om den ?

2010-11-19 - 13:20:28
URL: http://caizawidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0