NU DRAR JAG TILL THA SCHOOL.


Men först måste jag berätta en sak, haha jag är sån som tittar på nyheterna varje dag , för jag är typ beroende av att se vad som har hänt i landet och sen här i växjö där jag bor. Och så idag när jag tittade på nyheterna innan så sa dom att igår kväll var det en som försökte råna vid resecentrum, antagligen var det dom på pressbyrån som blev utsatta för det. Och han hade typ pistol med sig.. läskigt !:( Är alltid rädd när jag är där aja.. nu tickar klockan iväg . Slutar halv fyra idag, sen kommer det upp veckans blogg också då. Vi hörs när jag är hemma


!
trött och sliten moa.. och sur idag haha...

Kommentarer
Postat av: eantonia

va läskigt :O

2010-11-08 - 09:47:03
URL: http://eantonia.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Nu kan du gå in och kolla ifall DU vann Dagens Blogg tävling! :)



(om du inte vann, se till att vara med imorgon för en ny chans!)

http://annasvnson.blogg.se/

2010-11-08 - 15:44:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0