Mobil blogg- angående min uppdatering idag...


Mobil blogg- angående min uppdatering idag. Den sjunde idag och det är en sorgedag Men ändåså en toppen dag ni som känner mig vet varför och säkert ni som läst min blogg länge. Men jag har haft en bra dag. Och jag hade det toppen med ellen Såklart. Lite bilder från det kommer imon. Men idag kom pappa och hämtade mig vid ett tiden hos ellen sen tvingade jag på pappa att åka till ett nytt shoppingställe som håller på att byggas här. Som kommer vara klart om ett år. Men det är jätte fint och ALLT kan skriva mer om det någon dag. Sen åkte jag och pappa till willys och storhandlade , sen åkte vi hem idag har jag bara tittat på film tv och tänkt på nära och kära personer. Sen på kvällen lagade pappa god mat sen det var min dag. Och nu börjar klockan bli mycket och mitt lilla höstlov är slut skola imon. Men kul att träffa alla. Men nu ska jag ta lite av min favorit yoghurt och sen gå o lägga mig. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0