FARMOR LYSTE UPP MIN DAG


Rubriken säger det mesta farmor lyste upp denna gråa , trista och tråkiga lördag.Vaknade vid 10 , åt frukost och satt vid datan och inte gjorde någonting, sen vid ett tiden åkte jag och pappa upp till grand samarkand , sen åkte vi hem till mamma och hämtade lite små things, sen åkte vi till willys och handlade mat till oss, och sen till farmor och sen åkte hem och lämnade det till henne så kom min goa farmor med en 100 kr till mig som tack, hon är alltid så snäll .100 kr rikare !(y) Sen åkte vi hem och nu sitter jag här det var min dag just nu.Senare ikväll sover jag hos emma, för alla andra är någ på tc discot ikväll det är ett disco här. Så jaa, nu har jag inget mer att skriva!
dagens outfit

lång armad tröja - gina / vit linne - gina / leggings tjocka - h&m / tjocka sköna sockor pappas
Juste ni kanske minns att jag var med emma i deras sommarstuga på midsommarafton? Jag ska försöka hitta lite bilder där ifrån för emma ska ändåså också få dom idag. Nu ska jag leta upp dom och ta en päron mer !

Kommentarer
Postat av: Honi

Snäll farmor du har :) Får krama henne extra mycket när hon är så snäll!

2010-11-13 - 19:23:15
URL: http://honi.blogg.se/
Postat av: Em

sv: tack så mkt :D



hehe här finns det massor av snö :D jag åkte skidor igår, det va skit kul men bara lite mkt människor, men det va premiär igår så!^^



Om du gillar snö och sånt kommer du få följa med mig på det äventyret hela vintern, följ den gärna :D

kram

2010-11-14 - 13:32:19
URL: http://emlovethailand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0