frågestunden AVSLUTAD!


Och här får ni svaren !
1.Varför började du blogga?
Hmm.. För att jag gillar att ta del av mitt liv och visa upp mina
bilder och kolla andras bloggar , och träffa nya människor

2.Vad hade du helst valt? Att jobba med ditt drömjobb och
tjäna jätte lite eller att ett väldigt tråkigt och dåligt
jobb men mycket betalt?
Jag skulle någ ändåså ta mitt favorit jobb
det är ju bättre om man gillar sitt jobb än inte !

3.I vilken kategori sätter du din blogg i ?
Det vet jag faktiskt inte.

4. Vart brukar du handla dina kläder?
I massa äffarer men mest gina och h&m.

5.Vad lyssnar du på för musik?
Det är olika, svårt att säga.

6.Vad heter din skola?
Det finns en förkotning på den och det blir tc
mer än så kan jag inte ge ut.

7.Har du några syskon?
Ja en storebror!

8. Finns det något land du verkligen skulle vilja åka till?
Skulle verkligen vilja åka till thailand och sen återvända
till irland där jag var för några månader sen.

9.Hur började du blogga?
Jag skaffade en blogg, med hjälp av vänner!

10.Vad använder du för kamera?
Jag använder en kamera som heter :
panasonic lumix FZ28 och ibland min mammas kamera.

11.Vad gillar du att göra på fritiden?
Hmm, jag gillar att vara med mina kompisar,
shoppa,fota och resa/åka iväg. Och självklart blogga!

12.Vad är du rädd för?
Kommer inte på något just nu ,men något är jag säkert rädd för.

13.Vart är du född?
I en stad i småland.

14.Vad är ditt bästa skönhetstips?
Hmm. fall du har många finnar eller så så gå till
sjukhuset och be dom fixa finnmedel, dom har jätte bra
recept på det , det har hjälpt mig med mina finnar!

15.Vilken färg gillar du bäst?
det var svårt, gillar många färger, men mest röd!

16.Vad är dina favorit filmer?
Har hur många som helst ex : 13 snart 30, hur man blir av med en kille på 10 dagar,
fullt hus,avatar,i taket lyser stjärnorna, och massa mer som jag inte kommer på just nu.

17.Hur lång är du ?
Jag .. är i alla fall inte längre än 1.57

18.Hur mycket väger du ?
47

19.Har du någon pojkvän?
Nej.

10. Hur ser/är din drömkille?
vet inte riktigt, dömmer inte på utseendet
men den ska vara snäll,hjälpsam och sånt!

11.Hur gammal är du ?
14 snart i sommar !

12.Vart bor du ?
I en stad i småland som heter växjö.

13.Vilken är den finaste färgen på hårfärg?
Ingen anning men på mig är det i alla fall blond , blond/brunt

14.Favorit plagg?
Det beror på vad det är för väder, men t-shirt !

15. skostorlek?
35-38

16. Storlek på tröjor?
XS , S

Hoppas dom flesta fick svar på alla sina frågor !

Kommentarer
Postat av: juliaa

sv; nice blogg :)

2010-05-16 - 19:54:55
URL: http://julligullan.blogg.se/
Postat av: ♥Emelie♥

Hej, du är en av finalisterna i min veckans blogg! Det är bara att börja samla röster=D<3



Lycka till!

2010-05-16 - 20:19:35
URL: http://cherieemelie.blogg.se/
Postat av: AlmaaaA

åh tack desamma! <3

2010-05-16 - 20:39:20
URL: http://ellamor.blogg.se/
Postat av: mk

hur mår du idagdå? :)

2010-05-16 - 21:06:24
URL: http://mkerhun.blogg.se/
Postat av: amanda

svar; tack tack :D detsamma!

2010-05-16 - 21:10:27
URL: http://amandaihs.blogg.se/
Postat av: alize

fin blogg:D

2010-05-16 - 21:16:23
URL: http://aaaaliice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0