Uppdateringen kommer gå upp & ner


dom två närmaste veckorna framåt
För det är mycket i skolan för vi slutar ju på onsdag. Och sen på torsdag åker jag till stockholm. Och sen vill jag tillbringa dagara med kompisar när jag är hemma i växjö och sånt. Så i sommar får ni räkna med dålig uppdatering från min sida.Men som sakt har min helg varit superduper bra ! I lördags morse så vaknade jag vid åtta, av mig själv och började fixa mig och stack ner till stan vid 10 tiden och träffa min kille som det är nu, och vi gick runt hela stan flera gånger om haha. Sen började det ösregna ner, så jag blev såklart helt blöt, vi gick in i massa äffarer och kollade på olika saker. Sen åkte vi upp till samarkand och han bjud mig på buss, hur snällt somhelst, och där var vi typ inne i mediamarkt i en timme och nördade gratis spel haha. Sen tog vi bussen tillbaka in till stan, och var där och snackade, sen gick vi till ellen och hämtade henne men hon var inte klar så vi gick in på konsum och handlade haha. Sen vid 5 tiden var jag ellen tvunga att du bussen hem . Så vi fick lämna han där och han fick vänta på sitt tåg i år .. Sen när vi kom hem så snackade vi och sånt . Sen kom gäster och pappas tjej så åt vi god mat och snackade om allt möjligt. Sen så började jag ellen flytta in alla våra saker till husbilen för vi skulle ha en liten camping natt där i. Vi sätt vid datan och dunkade musik , och spela kort, och hade anmält trevligt, och det var hur mysigt som helst det måste vi göra om. Och jag somnade ganska fort sen när vi gick och la oss, hade inte sovit alls mycket. Sen vaknade jag mitt natten av att ellen började slå mig och tog allt täcke haha. Roliga ellen ! sen vaknade vi ganska tidigt, och började fixa oss, och städade ur husbilen, sen var vi ute och tog massa kort, och jag var helt tomm i huvvet.Men sen åkte typ ellen hem vid 4 eller va det var sen dess har jag bara snackat med trevligt folk och ätit god mat, men nu börjar klockan rusa iväg, ska någ stänga av datan , vi hörs imon när jag har slutat skola, tror vi har vanlig dag isånna fall slutar vi halv fyra. HA EN FORTSÄTT BRA KVÄLL!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0