Moa är tillbaka!


I alla fall två dagar nu..
Har inte uppdaterat något på bloggen sen jag åkte hemifrån till stockholm och inte heller när jag kom hem i måndagskväll. Men jag hade det grymt bra i stockholm! Förutom torsdagen och fredagen då låg jag inne och var sjuk och kräktes det vanliga som jag brukar få.Men jag piggnade till snabbt ! Och det gör jag aldrig. Så jag hann njuta av lördagen( då kronprissesan gifte sig ) Då var jag och mamma och hennes kompis och hennes kille, och en till kompis inne vid slottet och försökte se någonting, men det var grymt mycket mycket folk! Det kanske alla märkte på tvn ?Eller om ni var där själva ?Orkar inte skriva så mycket vad vi gjorde i stockholm vi kunde hunnit med mer saker men så blev det inte, men det var i alla fall kul att komma upp ditt igen, ochdet jag köpte i stockholm kommer väll upp idag eller imon. Igår så vaknade jag tidigt och mötte upp Nathalie så åkte vi ner till stationen och mötte upp våra killar, och sen tillbringade vi dagen tillsammans grymt kul. Men på kvällen blev det lite skit.. Men aja hoppas det löser sig snart.. Saknar han redan !:( Men aja sånt får man väll leva med.Sen idag ska jag någ bara tillbringa dagen hemma och i trädgården, och packa upp min resväska,tvätta, och städa mitt rum och lägga in massa nya kläder i resväskan för imon vid kanske 5 tiden så åker ju jag och iväg med Emma och hennes familj till deras sommarstuga på öland och så ska vi fira midsommar där. Ska bli supertrevligt och jag blev skit glad rent ut sakt när dom frågade mig det för några månader sen eller veckor sen . Hoppas det blir en lyckad helg, för jag har inte firat midsommar på typ två år..Och idag är vädret ute toppen! Och jag som måste göra massa saker inne hela dan.. Nä nu rusar klockan iväg och jag får väll äta någonting har inte ätit dom senaste dagarna ( har tappat matlusten ) Men får väll tvinga i mig. Vi hörs senare!

Där fick ni en bild från stockholm, men jag kan säga såg inte helt pigg ut på kortet, första dagen jag var uppe efter jag var sjuk så..Ha en bra dag vart ni nu än alla är!
Kommentarer
Postat av: Olivia

tack! :)

2010-06-23 - 10:34:44
URL: http://oliviahellroos.blogg.se/
Postat av: CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!

Vad roligt att du tycker det :) Allt bra med dig?

2010-06-23 - 10:51:15
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0