Mina veckor framöver ett tag


Imon: skolavslutning&sommarlovet börjar, träffa sanna , och sen packa och vila.
Torsdag: Upp tidigt och åka till stockholm med mamma
Fredag: stockholm
Lördag: stockholm
Söndag: stockholm
Måndag: stockholm och åka hem till växjö.
Tisdag: Träffa min kille sen sover han säkert över
Onsdag: Vara med min kille
Torsdag: packa och vila åker troligen till öland på kvällen med emma och hennes familj!
Fredag:öland och midsommar afton.
Lördag: öland
Söndag : Öland
Så ser det ut lite veckor framöver för mig vet inte riktigt när jag kommer hem från öland sen.. så ni får ha tålamod med min uppdatering vill gärna tillbringa hela sommarlovet med vänner och hitta på roliga saker än att sitta vid datan hela tiden, så min uppdateringen kommer vara upp och ner hela sommarlovet. Men nu ska jag vara duktig och packa ner det sista till mamma och sen ringa mamma och snacka med henne. Och jag börjar redan bli hungrig, men får vänta tills pappa kommer hem och ha lagat goda maten klart. Nä nu ska jag kila ses !

Kommentarer
Postat av: märit :D

låter roligt ;) måste träffas någon dag på sommarlovet va? :) pusss.<3

2010-06-15 - 16:12:30
URL: http://plutttt.blogg.se/
Postat av: linnea

have so fun gullis :) <33

2010-06-15 - 22:50:36
URL: http://linneapunkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0