Godmorgon skolavslutningsdagen!


Dagen många har längtat efter är här!
Och min mamma var bäst igår hon hittade sladden, men uppdateringen kommer ändåså inte vara så bra ännu , men bättre ändå. Vaknade för ungefär en halv timme sen och då kollade jag ut genom fönstret blå himmel & soooool! Och då fick jag värsta dampet och steg upp med en gång såhär sitter jag . Hoppas det håller i sig hela dan, nathalie kommer till mig vid åtta tiden , sen går vi tillsammans till avslutningen, åker efter avslutningen ska jag träffa sanna och kanske fota lite. åh sjuan har gått så snabbt !! hejdå C71 och B83(Som vi heter i åttan)


Nä nu ska jag springa in på toan och börja duscha, så jag hinner bli klar nästan tills nathalie kommer.
ha en bra morgon och en bra dag allihopa, vad ni nu än har för väder, och ni är värda att ha roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0