Vad gör man när man inte orkar någonting?


Jo.. Man sitter och nördar filmer som man har sätt hundra triljoner miljoner gånger innan. Sitter och tittar på vinnare och förlorare. En film jag aldrig kan sluta älska, den är gammal men, vad gör det ? Filmer lever vidare.Sov ingeting inatt men det är inte konstigt har ju haft sängen som bästavän i en vecka och legat , kan aldrig sova sen efter är uppe natterna och hela dagarna och är sjukt trött men, somnade i alla fall i säkert 4 timmar och vaknade sju, hur kan jag vakna så tidigt? Aja kanske något vanligt.Tror inte jag ska göra någonting idag bara slappa och ta det lungt och fortsätta skriva på min bok som jag har började skriva imorse när jag vaknade och hade absolut boring. Men det är inte alls lika varmt längre det är svalare nu och det är faktiskt skönt,sitter i min favorit tröja med datan i knät, Juste köpte ju en tröja på öland och det är just den jag älskar !!!

Det är så sant så eller hur?. Nä nu ska jag ta mig och hämta dricka och fortsätta på filmen hörs!
När jag ändåså håller på kan jag ta ett youtube klipp så ni i alla fall också har något att göra i en minut eller så.

Kommentarer
Postat av: T O V A

sv; hej, jag är jätteledsen!

jag har så mycket nu och åker till göteborg om 2 dagar och har inte internet där... en hel design hinner jag tyvärr aldrig fixa, sorry! är det nåt litet du brhöver hjälp me bara?

kram

2010-07-14 - 11:55:39
URL: http://iamtovas.blogg.se/
Postat av: therese

sv: tack, detsamma allt bra`?



kram /tessan

2010-07-14 - 15:46:14
URL: http://thereselindgren.blogg.se/
Postat av: sandra

fin blogg :)

2010-07-14 - 17:19:59
URL: http://sandramariazettergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0