Thursday


Vaknade för ca en timme sen, hur kan jag vakna så tidigt? Jag tror det beror på sovandet när jag blir sjuk. Ganska skönt att komma upp i tid ändå, man behöver ju inte stressa och vara orolig för tiden.Vädret är inte det bästa just nu lite molnigt men ändåså blå himmel så det blir säkert fint väder idag får man hoppas, eller så luras man som vanligt att gå ut så börjardet spöregna och ALLT. Är hur trött som helst, men kommer ändåså upp konstigt haha. Men idag ska jag amela som sakt, saknar henne grymt mycket !! Vi ska dra oss ner till stan och titta runt har inte varit där på år, och ha bara kul! Om det blir för varmt så kommer vi någ dra oss ner till sjön i stan och bada , det är bra att det finns ''små'' bad ställen nära så slipper man åka till evedal hela tiden. Och jag ska ta med min kamera! Så jag borde någ kolla igenom den så den är laddad om man jag är smart. Och pappa är hur snäll som helst haha ;o frågade om jag kunde få 24 till buss , han bara: här du får 40 jag ba liksom: tack?^^ haha. Han brukar inte göra så men det va bra (y Nä nu ska jag snart börja fixa till mig och bestämma kläder.
Vad ska ni kära läsare hitta på idag ?♥
Kommentarer
Postat av: natta

Fin blogg:)



Kram!<3

2010-07-15 - 09:53:29
URL: http://nayasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0