det gör det inte mycket lättare


Vill sova , men orkar inte och dessutom har jag fått växtverk i båda mina armar också.toppen! Det gör det ju mycket lättare att somna. aja ... får väll sova i bilden hela vägen imon förutom när vi är framme får då ska jag njuta av tunnlen och utsikten över havet om det ens är fint väder.
en bild på tunnlen kan ta bättre imon ( mobil bild)


Träden har typ växt samman så det har blivit en lång och mörk tunnel och sen när man kommer ut ifrån den så ser man havet på långt håll. så himla vackert ! Men bilder kan ej motsvara verkligheten.
Vet inte riktigt när vi åker imorgon men någon gång vid 9 tiden , och mamma väcker mig halv åtta, om jag inte hinner blogga på morgnen så hörs vi på torsdagkväll eller fredagkväll, och nu när jag är iväg så blir det ingen bloggning alls vill njuta. för det är mitt favoritställe på hela jorden !Och ni kommer få ta del av hur mycket bilder som helst när jag är hemma. Ha en bra vecka det är ni värda så hörs vi när vi hörs !:D

Kommentarer
Postat av: Caroline

sv: Tack vad glad jag blir :-D desamma!

2010-07-26 - 22:53:50
URL: http://carolinewalllin.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: TAck så mycke ! :D

2010-07-26 - 22:58:22
URL: http://caandytown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0