inte skrivit på ett tag.


har varit dålig på att upptadera dom senaste dagarna, men det är pg.a saker som har hänt och då har jag verkligen inte haft lust för att sitta vid datan alls. men ska i alla fall försöka skriva lite varje dag. hoppas det funkar i alla fall , men när jag har lust så skriver jag ofta .

igår slutade jag halv tre och sen efter skolan så var jag med rebecka, har inte varit med henne på jätte länge för det har hänt massa saker. men vi hade i alla fall kul , vi satt lite vid datan & tittade på film och tog kort. sen vid typ sju åkte hon hem och då gjorde jag itne så mycket, men bilder kommer senare i detta inlägg som jag & rebecka tog, kommer verkligen inte lägga upp alla men några lägger jag upp i alla fall. Idag slutade jag tre, hade en timmes matte som sista lektion och det är så himla segt, men sen slutade vi i alla fall ,sen gick jag hem och sätt mig vid tvn lite och nu har jag för en stund sen ätit lite kyckling och potatissallad, ska någ snart ta en dusch och göra engelska glosor som är tills imorgon, imorron är det fredag och det betyder att det blir helg när som helst, har faktiskt redan planerat min helg, berättar om vad som händer i helgen imorgon någon gång, men nu kommer lite bilder på mig & rebecka !
en bild som jag gjorde om lite på mig själv.



ha en fortsätt trevlig kväll / MOA

Kommentarer
Postat av: märit

så söt du är :)<3

2010-01-28 - 18:11:03
URL: http://baraklotz.blogg.se/
Postat av: M A D D I S ♥

SÖT DU ÄR ! ♥

2010-01-30 - 13:53:12
URL: http://imadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0