blå himmel & sol & helg äntligen.


mycket av det på min rubrik stämmer verkligen , det är blå himmel ute och solen skinner, men det är ändåså typ 10- ute och nu är det äntligen helg också skööönt (;
slutade halv två idag , men innan idag när vi hade svenska innan vi skulle sluta det så började brandlarmet låta, så alla gick ut och det var svin kallt och stå där utan jacka och sånt hann inte hämta, fastdet var vissa som hade det kallare än mig, för vissa var i linnen och t-shirts och vissa hade inte heller några skor på sig. Men annrs var dagen bra, nu sitter jag här vid datan ska någ ta något att äta snart, är hungrig, och sen vid typ 4 så ska jag någ skriva klart breven till mina brevvänner men det jobbigaste är att jag bara ha hittat en adress av 3 :( men hoppas jag hittar dom . Sen vid ungefär 6 halv sju så ska vi till åsa,felicia,frida & tova ska fira tova i efterskott , sen kommer några av mina kusiner med och min moster så ska vi också fira min kusin sandra i förskott så det blir någ trevligt, skriver någ ett inlägg senare idag annrs är detta det sista för idag , det beror på när jag kommer hem ikväll/natt också det brukar alltid bli sent när vi åker till dom , men nu ska jag sluta att skriva.
ha en bra fredag och fredagskväll / Moa

Kommentarer
Postat av: M A D D I S ♥

mm, det var ju fint.

Man såg typ en rund orange sol :>

skit snicet :D <3

2010-01-30 - 13:53:48
URL: http://imadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0