hemma från en lång dag .


har precis kommit hem från en lång dag i skolan eller kom inte precis hem kom hem för ungefär en timme sen. . Har inte skrivit så mycket på länge nu , så detta blir ett långt inlägg kan man lungt säga.Juste idag köpte jag också en biljett till ett disco som är på lördag längtar redan , det ska bli bäst, er jag ska gå med ni fattar någ varför (a) I lördags så åkte jag till söder och var med en av mina bästavänner julia, saknar henne redan grymt mycket. Vi träffas inte så himla ofta , för hon bor nere i stan och sånt. Så det är svårt att träffas ofta. men vi hade i alla fall kul, vi snackade,satt vid datan,tog kort på sjön osv. här får ni några bilder från det ;
jag älskar denna bilden , för båda har sina kameror.

moa(jag)

sen tog vi några bilder ute på sjön när solen var på väg ner!



det var lite av alla dom bilderna vi tog, men jag orkar verkligen inte lägga upp dom andra & en av andledningarna är att jag inte blev nöjd med dom hihi . men tack för en bra lördag julia<3
Och sen igår så träffade jag betina och idali på stan, det var sjukt kul . Vi gick runt och snackade och sånt, träffade massa där också hanna,eliza,magdalena,malin osv . Orkar inte räkna upp alla haha. Men sen efter stan så gick idali hem och betina hängde med mig hem , vi tog kort och sånt och lite av bilderna får ni snart. Sen vid typ halv sju så gick vi till ica, sen handlade vi gottgott där, sen följde jag henne till bussen , här kommer bilderna!
här kommer lite bilder på betina, som jag tog och hon tog själv, hade ingen lust att vara med på bild igår.




tack för en bra söndag betina & idali . Detta var i alla fall lite av min helg som ni fick ta del av !
ha det bääst/Moa

Kommentarer
Postat av: bbetina (:

haha tack gumman!

jag älskar dig! <33

2010-02-01 - 16:51:17
URL: http://bbetina.blogg.se/
Postat av: linnea

Sv ; Jag längtar fett mke ! :D <3

och lova att du inte ska bli sjuk nu! (L)

2010-02-01 - 21:56:10
URL: http://neassss.blogg.se/
Postat av: M A D D I S ♥

aaaaaaaaaw söt du är! <3

2010-02-04 - 16:03:33
URL: http://imadeleine.blogg.se/
Postat av: ttildah

fett fina är ni! :)<3

2010-02-06 - 10:05:06
URL: http://ttildahsandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0