INTE UPPDATERAT.


Inte uppdaterat sen i tisdags, men i onsdags när jag vaknade hade jag jätte ont i halsen och jätte förkyld , så åkte troligtvis på någon vanlig vinter sak, kräktes också dessutom usch. Men nu är jag uppe på benen och varit uppe hela dagen och ätit.Åkte redan till pappa igår kväll, för mamma har åkt till stockholm utan mig har sån lust att åka till stockholm nu , men aja får vänta tills i sommar på det.Nu ska jag plocka fram något salt och snaska på det. Vi hörs, och senare kommer någ dagens fråga upp!

en av mina favorit bilder sen förra vintern.

Kommentarer
Postat av: jenna

Vad tycker du om min ljus-slinga jag har vid sängen? :D

2010-12-03 - 21:30:53
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0