ENSAM HEMMA


Rätt skönt faktiskt haha.Har inte varit hemma så länge. Kom hem för ungefär en halvtimme sen. Imorse när jag vaknade vid 10 tiden åt jag frukost, och fixade mig och kollade datan lite. Sen vid halv ett tiden så skjusade pappa mig till stan för jag skulle träffa en som heter Moa, vi var jätte mycket innan när vi gick i samma klass. Har inte träffat henne sen hon bytte skola osv..Så det var jätte roligt att träffa henne ! Vi gick in till stan en runda och jag köpte 3 julklappar, som jag måste slå in någon dag med. Men sen gick vi hem till moa och kollade gamla saker, och sen letade vi upp en video som vi skickade in till melodifestivalen så himla gulliga vi var där alltså!Snackade och sånt, och var ute med Moas hund freja. Sen vid typ halv sju hämtade pappa mig. Men nu ska jag klä på mig varmt och gå ut i snöovädret och leka med sandra kusin i snön lite . Alltid lika kul. När jag kommer in så ska jag sätta mig och svara på alla bra frågor ni frågade mig i frågestunden. HOPPAS NI HAR HAFT EN BRA DAG OCH FÅR EN FORTSATT TREVLIG KVÄLL OCH GLAD ANDRA ADVENT !:D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Tack!! haft en bra helg? =)

2010-12-05 - 20:12:04
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: lashnoblom

va jobbigt att inte veta vad de är som gör att du bli sjuk.. men du är väldigt bra kämpe och ja hoppas du få nå svar endå på va de är.:)

2010-12-10 - 12:08:13
URL: http://lashnoblom.blogg.se/
Postat av: Becca :) <3

Tjenixen gullet:)

Jag har ny blogg så du kan ju ändra länken till min blgg ;)

hare guttans, pusssss :) <3

2010-12-14 - 15:09:10
URL: http://mylifeasbecca.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0