Godmorgon!


Och godmorgon från härliga och fina och soliga växjö *host * Knappast, det spöregnar just nu och vill aldrig tydligen sluta. Vaknade för ungefär en timme sen av mig själv och bara gick upp även om jag var trött, haha. Så är det med mig på helger kan ej sova.Hela morgnonen har jag suttit och tittat på gamla bilder och minnen från 2009, sommarlovet, gånger jag varit med vänner som vi har tagit kort och sånt sjukt mysigt tänker slänga upp lite bilder senare i inlägget.Helg skönt. Blev ju min första skoldag och den enda denna veckan snajsigt. Och nu läste jag precis ellens blogg och hon skrev att hon har studiedag på måndag gud vad fuskigt ! Men mohaha vi har säkert det när inte dom har det.Men men .. Kan berätta lite om igår och skolan och sånt. Jag vaknade kvart över sju och gick upp hur lätt som helst, och så märkte jag mamma sitter och äter frukost den tiden? Hon sticker till jobbet vid sju inte likt henne haha, men jag fick fart på henne. Åt frukost, och smsade med betina och linnea såklart som började i får klass igår åhh gud vad det känns konstigt att träffa dom varje dag , säga hejdå ses imon och sånt , men det är bara kul!(y  Blev klar tills dom kom med bussen , så jag gick till skolan och så kom nathalie med så träffade vi massa, gick till bussarna mötte jessica, sen stack alla som vanligt till lektionerna men jag och linnea och betina väntade på våran handledare , jag hade ju inte fått skåp eller någonting. så fick vi skåp ,pärmar,kalendrar och sånt som vanligt. Betina och linnea fick skåp jämte varandra och jag fick långt åt pip hållet haha, men har skåp brevid massa bra människor !;) Vi skulle igentligen ha b-språk första lektionen men jag visade dom runt hela den lektionen, jag kom i samma som betina, och linnea kom i samma som jessica great !Så vi började inte förens 09.20 , sen hade vi svenska tror ja det va.. Och hon släppte oss 20 min för tidigt god god. Sen hade vi typ 2 timmars lunch sen hade vi fysik, fattade nada först, men sen kom jag på spåret.Sen direkt efter skulle vi ha klasstid , men det blev bara i 10 min typ. För eije våran handledare var så trött så han ba ni får sluta och då var klockan typ halv 2, så kom sandrina och frågade mig om vi kunde gå hem tillsammans visst vi bor ju på samma gata när jag är hos mamma så. Så stack jag sandrina och betina,linnea,nathaliejessica till bussen , jessica och dom tog en annan så jag och sandrina väntade med linnea tills hennes kom, så stack vi hem och snackde typ hela vägen. Sen så sa vi hejdå och jag gick in till mig och cyklade till slutet av gatan ,Det var ungefär min skoldag, sen på kvällen åkte jag till kussarna och där var ju också annat folk. God mat, mycket skratt,spel och sånt ! Vi åkte cyklade hemmåt kanske kvart över 10 för jag var så himla trött.. men sen när vi kom hem så blev jag pigg så jag sätt vid datan till 1 haha. Oj vad jag känner att detta blir långt. Får ta alla bilder i nästa inlägg, nu måste jag har något att dricka caio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0