FÖRSTA SKOLDAN IMON FÖR MIG.


Hejsanhoppsan ! Imon blir det första skoldagen för mig.. i åttan. Så j'vla jobbigt ska alltid missa börjar men tack gode gud jag är inte den ända som kommer bli vilsen , dom har bytt namn på salarna och vänt hela skolan upp och ner typ. Aja hoppas jag får mitt skåp på ett bra ställe och inte mitt hat ställe bara.Och våran klass blir ännu bättre imon för då börjar två sötnosar som är skit älskade och klassen kommer bli toppen!! Och hoppas ja kommer i samma b-språks grupp som en av dom , då är det ännu mer toppenOch som vissa vet så skulle jag få en ny kusin nu i september men den har redan kommit två veckor för tidigt och jag är sjukt glad men det är någ alla i släkten för det blev en tjej . måste träffa mina kusiner och henne så snart som möjligt. undra vad hon ska heta..Jag känner att jag måste äta nu , men jag är ej hungrig helt sjukt har ej ätit något riktigt sen i torsdagskväll.. Men ska börja ta mina medeciner imon eller i helgen hoppas dom hjälper det skulle bli skit skönt.Bloggandet kommer bli ganska lågt, för sen börjar alla aktiviteter konfa, och sen ska jag börja på dans med ellen grymt kul !! Så det blir minst 3 inlägg per dag och mobil inlägg med det.Vädret ute suger verkligen igår åkte jag hem till mamma kände att jag ville byta miljö och dessutom får jag ej långt att gå till skolan imon orkar nästan inte ens gå upp för trappan här.Ikväll ska jag och mamma laga god mat och hon ska göra hårinpacknign på mig så håret blir fint och lent osv.. Jätte skönt !Nu tror ja jag ska värma lite mat , sen fixa till mig lite. Ska kanske ut lite och träffa någon/några senare ikväll när dom är hemma från skolan , behöver komma ut med. Nu ska jag värma mat och sätta på ännu en till film men vilken?..
Aja ha det bra !
Kommentarer
Postat av: michaela

sv: japp, det gör jag :)

2010-08-26 - 11:24:15
URL: http://michangrave.blogg.se/
Postat av: Andrea

SV: Tack, gullig du är :)

2010-08-26 - 11:28:07
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: michaela

sv: va roligt!

är absolut ett toppen sommarställe.. men nu när det börjar bli lite höstigt ute, är det inte alls lika roligt haha.

men vart bor du då ? :)

& brukar du vara i halmstad ?

2010-08-26 - 11:29:25
URL: http://michangrave.blogg.se/
Postat av: michaela

okej, låter toppen! :)

kram

2010-08-26 - 11:35:59
URL: http://michangrave.blogg.se/
Postat av: Jaquelen

Sv; Åh tack så mkt:) fina bilder i headern är det du som har tagit dom?



kram

2010-08-26 - 11:36:42
URL: http://silvacum.blogg.se/
Postat av: Anonym

sötaste

2010-08-26 - 13:20:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0