ändringar idag.


Jag som hade bestämt att jag bara skulle vara hemma ikväll och tjocka mig och klotta film men nehe.. Mamma kom nyss och sa att vi skulle till moster och kusiner halv 7 , aja men det är bara trevligt !:) Sen kommer frida,felicia,åsa,tova,annelie med så det blir kul alltid lika kul att umgås med dom. Men jag tror jag ska flytta röven upp till mitt rum och börja fixa till mig ser ut som ett bombnedslag verkligen haha. Vädret idag har varit jätte bra sjukt bra det, hoppas detblir bra imon med. Då åker jag till ellen och sover där trevligt ! Kanske skriver något inlägg innan jag sticker och sånt annars mobil bloggar jag om min mobil vill sammanbeta med mig. ha en fortsätt bra dag och hoppas ni får en superduper bra kväll! Det är alla värda. och kom ihåg alla är lika mycket värda!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0