29 AGUSTI


Tiden bara rinner iväg och det är snart höst , och höst lov och sånt längtar ! Men just nu lever vi i nuet, sitter och lyssnar på musik och snackar med vänner på msn alltid lika trevligt, sen sitter jag och drogar just den hära låten

Och sitter och äter bilar och dricker cola, typiskt moa på söndagar haha. Vädret idag är i alla fall ! Bra det regnar inte. Kom hem från ellen för typ hm.. 2 timmar sen . Och det blev inget samarkand jag och mamma tar det i veckan istället. Så senare blir det att gå ut med bästavännerna jessica och nathalie alltid lika kul !:) Måste snart duscha av håret och fixa mig i ordning, så har jag det klart. Hoppas alla hade det bra igår, glömde säga hejdå innan jag stack men fick värsta brottet att skynda mig till ellen, vi hade hela huset för oss själva för kvällen för dom andra skulle andra sidan sjön på kräftskiva, och ellens katter är jätte gulliga älskar katter. Nä nu ska jag sluta babbla , caio!
Kommentarer
Postat av: Anonym

firar min födelsedag som egentligen är imorgon :D sj?

2010-08-29 - 14:34:03
URL: http://sevils.blogg.se/
Postat av: ebbbbba'

gör du din design själv ? :)

och om du gör det undrar jag om du skulle vilja göra en till mig .. ?

btw, följer din blogg och äälskar den , :D

2010-08-29 - 15:01:10
URL: http://ebbaaamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0